Dokumenta

Državljanima Srbije nije potrebna viza za Brazil.

Državljani Republike Hrvatske, nositelji valjanih običnih putovnica, mogu bez vize ući, boraviti na i napustiti državno područje Savezne Republike Brazil, u svrhu turističkog ili poslovnog posjeta ili tranzita, u razdoblju koje ne smije biti dulje od 90 dana, što se može obnoviti uz uvjet da ukupna duljina boravka ne premašuje 180 dana u jednoj godini.

Državljani Bosne i Hercegovine izuzeti su iz potrebe pribavljanja viza za ulazak, izlazak, pralazak i boravak na taritoriji Brazila do 90 dana, računajući od datuma prvog ulaska u zemlju

Trošak

Grbavička 4, 71000 Sarajevo
Tel:+ (387 33) 921 802, + (387 33) 921 803
sarajevo.itamaraty.gov.br

Za izdavanje vize nadležna je Ambasada Brazila u Beogradu.

Adresa ambasade: Krunska 14

Beograd, Republika Srbija

Telefon: + 381 11 323 9781.

Produženje

Napomena

Državljani Crne Gore moraju posjedovati vizu.

Za izdavanje vize nadležna je Ambasada Brazila u Beogradu.

Pogledajte istoriju popravki

Molimo vas da vodite računa o gramatici i koristite dijakritike (š umesto sh i sl.)

Nema istorije popravki podataka za ovu zemlju.

Datum unosa: 7. 8. 2014
Adresa: -
Napomena: -

Doprineli: Slobodan, Marko, Kristina, Milan, Mara, Ruža, Bru Slee, V12, Tića, Ljiljana, Milan

(02. septembar 2013.) Bru Slee: Ovo je samo komentar na to da nam nisu vise potrebne vize za Brazil. Ovo pisem iz Rija, dakle uspeo sam da prodjem bez vize, ali sa petocasovnim cekanjem u neizvesnosti na aerodromu u Riju gde granicna policija nije imala podatak da Srbima ne treba viza ako idu sa ciljem turizma. Prvo su hteli da me vrate, a onda sam ih ubedjivao da nam nije potrebna viza i cak im pokazao email odgovor brazilske ambasade u BG-u gde mi na engleskom pisu da mi nije potrebna viza. Na to je granicar morao da zove sefa, koji je valjda zvao svog sefa i tako lepo sam proveo 5 sati uz pratnju brazilskog policajca na 15 stepeni celzijusa klimatizovanog aerodroma u Riju u sorcu i majici jer sam se obukao za onih "napolju" 30 stepeni (od 11 do 4, bez dorucka i rucka, posle 12 sati leta iz NY-a. Najgori sajt brazilske ambasade u istoriji ambasada - ima samo srpsku verziju mrtvog clanka da nam nisu potrebne vize, a kad kliknete na portugalsku verziju stranice (jer bi mi to bio jedini dokaz pred policijom) onda vas sajt odvede na neku levu temu. Na kraju su me pustili ali se nisu ni izvinili. Od 3 dana koliko sam planirao da ostanem, propade mi jedan na budale. Dok sam cekao, pozovem u romingu i naseg konzula da ga pitam zasto se ovo desava i da li ima neko resenje, na sta mi je on rekao da budem spreman da me vrate kao sto su vratili jednu nasu devojku pre par dana. Pa sad vi vidite da li hocete da idete u Brazil. Nadam se da sam ja probio led, ali sta ako vam zapadne onaj ko nece da gubi vreme da zove nadrkanog šefa? Srećno!

(03. septembar 2013.) V12: Cao svima. Ja sam ta devojka koja je vracena sa aerodroma Sao Paulo.

Ja sam imala podatak od ambasade Brazila u Beogradu, imala sam podatak od Ministarsva spoljnih poslova Srbije i cak sam imala i podatak od Ministarstva spoljnih poslova Brazila da mi viza od 17.08.2013.god. nije potrebna.

Kada sam dosla do pasoske kontrole samo me je policajka pitala gde je viza. Ja sam joj objasnila da mi viza nije potrebna i da mi je to rekla ambasada Brazila. Ona mi je na to odgovorila da joj sistem izbacuje da je viza potrebna i da mora da to proveri.

Mene su ostavili po strani da cekam, nisu mi davali nikakve informacije, nikog i nije bilo tu da se bunim. Svi su otisli. Na kraju bez izvinjenja bez objasnjenja strpali su me kao kriminalca u avion nazad - to se sve desili u roku od 30 minuta. Nisu oni nikog zvali samo su gledali kako da me ubace na taj prvi let.

Moj prijatelj, inace Brazilac, zvao je ljude, sve je pokusao da me ostave, i rekao je da ima napismeno sve... Ne nista nije pomoglo.

Zbog tih pogresnih informacije od zaduzenih ograna meni je propao odmor, izmaltretirana sam kao i sto sad moram da se borim da mi neko nadonadi 1800 € koliko me je kostala avi0-karta. Sva sreca pa sam isla u posetu i nisam uplatila hotel.

Ja sam sletela u Brazil 30.08. i istog dana sam vracena. Zamislite kako je tek to vise od 30 sati u putu...

Kada sam se 31.08. vratila nazad kuci pisala sam odmah zaduzen organima od kojih do sad nisam dobila odgovor ali koji su brze bolje juce, prvog radnog dana posle mog mejla brze bolje promenili informacije na svojim sajtovima.

Uzas i katastrofa!!!

(05. oktobar 2013.) Tića: Nas troje smo imali problem sa brazilskim vizama nakon njihovog navodnog ukidanja. Na aerodromu u Budimpesti 31.avgusta su nam odbili boarding, uprkos pozivima i mailovima koje je Brazilska ambasada u Beogradu slala na nas zahtev pokusavajuci da ubedi zaposlene u avio-kompaniji da nam vize vise nisu potrebne. Konacno resenje je bilo da nam ambasada Brazila u Budimpesti na specijalan zahtev ambasade iz Beograda po hitnom postupku u nedelju 1.sep izda courtesy vize kako bismo taj dan mogli konacno da poletimo. Zahvalni smo gospodji Karolini, vice-konzulki u Beogradu koja je sve ovo organizovala za nas, kao i zaposlenima u brazilskoj ambasadi u Budimpesti koji su se pojavili u nedelju da nam izdaju vize i omoguce putovanje.

Nakon toga promenjeno je obavestenje na sajtu ambasade i navedeno je da ce se courtesy vize izdavati besplatno u ambasadi u Beogradu. Sada stoji novo obavestenje, da su brazilsko imigraciono i IATA konacno obavesteni o ukidanju viza i da one vise zaista nisu potrebne. Bilo bi lepo da nas neko od putnika obavesti da je to isprobano i potvrdjeno.

Putujem u Brazil vec godinama i sa vizama nikad nismo imali problema (ni u ambasadi u Beogradu, kao ni na granicnom prelazu po sletanju) a takodje ni sa produzavanjem vize nakon isteka 90dana u Brazilu. Nadam se da je sada sve konacno normalizovano. Mi smo ipak uspeli da odletimo na kraju, uz stetu na telefonskom racunu (bezborjni pozivi iz roaminga posto zaposleni u avio-komapniji nisu hteli da razgovaraju sa ambasadom sa svog sluzbenog broja nego sa naseg privatnog!) i fee za promenu avionske karte. Nije ni to malo ako se uzme u obzir da nista od ovoga nije krivicom putnika...

(03. decembar 2013.) Ljiljana: 26. novembra sam presla granicu izmedju Argentine i Brazila, kod Foz do Iguazu, niko me nista nije pitao, popunila sam beli papiric i to je to! Sve je bilo gotovo za pet minuta! Nisu me cak ni pitali koliko planiram da ostanem u Brazilu, ni za kartu za izlazak iz Brazila (koju inace nisam ni imala!). Izgleda da su sad obavestili sve svoje sluzbenike o promenama!