Kada ste poceli da sami organizujete svoja putovanja?

30 posts in this topic

Nisam sigurna da li ova tema vec postoji, za sada je nisam nigde pronasla, medjutim ako tema vec postoji, ja se izvinjavam, a ovu naravno izbrisite.  :spot:

Dakle, moje pitanje je kada ste sami poceli da organizujete svoja putovanja, sta vas je nagnalo da to ucinite i imate li kakvih preporuka za osobe koje su nove u celoj toj prici? Primetila sam da se u poslednje vreme dosta trudite da doprete do siroke publike, to me je i navelo da ovde postavim temu. :) Naime, ja sam student ( a svi znamo koliko studenti imaju novca za trosak  :spot: ) i kao vecina mladih ovde moj jedini kontakt sa inostranstvom su bile ekskurzije i letovanje u Crnog Gori :spot:  i vec duze vreme pratim Klub putnika.  Privukla me je sada ideja da se moze putovati sa malo novca, uz dobru organizaciju i jos uz bolje upoznavanje kulture i ljudi koje sretnete u drugoj zemlji.Medjutim, mene interesuje kako vi organizujete putovanje, iz kojih izvora se informisete, kako proveravate njihovu tacnost, da li uvek imate rezervni plan ako se nesto ne odvija kako je ocekivano? :D Znam da ova pitanja deluju banalno, ali imajte na umu da dolaze od osobe koja nema iskustva u samostalnoj organizaciji putovanja i koja nije imala osobe u okolini koji su putovali na taj nacin. Hvala svima koji su ovo procitali, pozdrav! :)

Bas zbog nedostatka novca sam oduvek sam organizovao putovanja sa izuzetkom tih ekskurzija u osnovnoj skoli. Kao student imas dve znacajne prednosti, jedna je visak vremena, a druga mogucnosti za putovanja koje su rezervisane za studente (preko studentskih organizacija, praksa, razmene...) i popusti za studente (prevoz, smestaj, ulaznice).